TISDAG

dagarna går föööörfort!
imorse ställde jag klockan på 7 vakna och skulle gå upp men va så jäkla trött så la mig 5 minuter till haha trodde jag ....vakna klockan 9 ikke bra! men sen hade vi kök hela dagen i skolan, gick bra fick jätte mycket beröm(duktig flicka) senare åkte jag till stan med lina och hennes mamms,lina gjorde naglar och jag mysade med världens gulligaste hund hihi. efter det åkte vi och handlade och sen åt vi godaste pastasalladen :)

nu är jag hemma...usch känner verkligen hur sällskapssjuk jag är....inte kul hatar att vara ensam!
vill kolla film...men är ensam....sååå...näää...skulle inte tro det då.....nääää!

imorgon äre linas skiva wopwop är as taggad!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0