SÖNDAG-MÅNDAG

Hemsktmyckethej!

Lördagen blev en sjuk kväll hemma hos emelie. men det var kul!!
Söndags morgon åkte jag och micke till handenakuten för att kolla min arm jag gjort lite illa på lördagsnatten haha men eftersom jag inte åkte in direkt så kunde dom inte sy dagen efter så dom tejpade ihop oså! sen åkte jag och mickepick till handen centrum så köpte jag blommor. senare åkte jag hem och duschade oså senare åkte jag och syster hem till mamma på lite kalas oså lite av släckten va där, eftersom det var morsdag + att mammas kille fyllde år!

Måndag idag- fixade mig för att gå till skolan men då ringer bella och säger att vi slutat?! jäkligt skönt. blev en liten stund med evelina i centrum sen träffade jag pappa på en lunch! sen följde jag med pappa till hans jobb för att fylla i vilka veckor jag ska jobba i sommar oså! så ska jobba 5 veckor i sommar ojoj! senare mötte jag syrran så åkte vi till centrum haha (största centrum hängarN) skulle köpa en långklänning jag hade sätt så gjorde det + att hon hade bestämnt tid för fixa ögonbrynen och lite sånt! sen kom calle och hämta oss så åkte jag och calle och fixade lite saker oså! nu är jag hemma och ska snart duscha och fixa till mig imrogon ska jag på michells student mottagning!! taggad tjej.


nya solglasögonen jag köpt idag!


långklänning jag köpte idag (finare i verkligheten)


största syster och jag igår! <3




mamma igår <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0