SAKNAD

fan har ont i magen för exakt allt... saknar min gammla klass, saknar 2010, saknar min ipohne, saknar kärlek, saknar alla galna i 9cb och alla jävla bra dagar. det sista jag trodde jag skulle sakna är fan min gammla klass jag tänker fan på den hela tiden... alla galna jävla dagar orkar inte både skrattar och gråter när jag tänker på det! simone som jag inte träffat sen skolavslutningen:( fan ett år snart :'( ......balen kommer jag aldrig glömma en av det roligaste dagarna i mitt liv !!!!!!!! fannnn vad jag saknar ....ta mig tillbaka.FAN VA DÅLIGT JAG MÅR NÄR JAG TÄNKER PÅ DE ..VAFAN



BALEN <333


Kommentarer
Postat av: MPPP Malcolm :)

Va gullig du e ellan :) <3

2011-05-04 @ 09:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0