7 JUNI 2011

fan vad min dag börjar korkat! haha evelina kom till mig vid 11 typ så lagade vi köttisar och mackisar och låg och prata lite i skolen sen började vi skoja om låtar och började hitta på en egen haha så jäkla sköööna! senare ringde empan och fråga om vi skulle bada så jag och evelina tar moppisen till statiol för att tanka tänkte vi jaaaa! hahah ja evelina råkar lägga nyckel i sadelsfacket eller vad man säger såå där stog vi utan mobil nycklar pengar osv hahah fyfan panik så skulle vi in och leta på hitta.nu efter nummer nejnej då hittar vi inte så där står vi !! men turrrrr så finns det bra turkar på att öppna moppar så dom hjälpte oss och få upp skiten! :) tur det! sen vidare till badet där det va ett skönt gäng tjejer senare åkte jag hem och duscha ode sen hämta upp emelie och vidare till donken på en mums middag och senare kollat fotboll med en sötnos! gryyyymt sverige

imorgon tar min älskade malin studenten!! åhhh :') så dit ska vi imorgon wooopwop


2009 <3 love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0