aa men tjena

hallo. just nu känner jag mig ledsen rastlös trött pigg fryser vill ha närhet vill inte va själv vill ha någon brevid mig vill mysa vill skratta vill gråta ........??????? allt möjligt vet inte vad jag vill eller hur jag känner mig. aja
idag har jag vart ledig från skolan ( har börjat i riksäpplet ) för att jag går just nu i ett årigt IV pogram och behöver bara plugga engelska så går bara en timme om dagen och ledig på onsdagar. japp as najs att gå där ! nee eller inte , så ringde till John Bauergymnasium och kollade om dom hade några reservplatser så de hade dom , så ska dit på fredag :) så när simon slutade kom han så åt vi lunch oså, senare när pappa slutade åkte vi hem till min faster och åt osv. nu ligger jag i sängen och deppppar.........bläää

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0