STAN

tjabatjena.

idag iskolan hade vi servering jag och mickis fick va inne hos 3orna de va askul faktist ;) ! sen vid 1 va jag tvungen att dra till donken (där jag fått jobb) för samtal eller vad man nu säger, de va jag och två andra brudar, vi fick skriva på massa papper o läsa igenom lite osv. sen va vi typ klara så sak dit på tisdag igen då kommer jag få lära mig allt ;). sen drog jag och mötte syrran och michell dom satt och åt på andra donken lite längre bort sen kom amalia också så jag och amalia gick runt och kollade lite sen kom malin också:) köpte en skinnjacka , jätte fin faktist :)!

och igår va jag i stan med syrran och pappa då köpte jag även grönajenasleggins och en pälskofta eller va man nu säger att de e haha.


nu sitter jag i soffan och väntar på att simon ska komma :) ! MYSSSS.



"pälskoftan" dålig bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0