SVARA PÅ FRÅGORNA NU, FAST NÅGRA FÖRSVAN PÅ NÅGOT KONSTIGT SÄTT

hej ellinor :) tycker din blogg är så bra och din design är så himla fin! jag har två frågor, den första är: gör du dina designer själv eller gör någon annan dom åt dig, i sånna fall vem ?
fråga två lyder: är det sant att du kanske ska börja på fotboll igen =)
puss och kram vi syns på stan <3
ps, älskar din blogg
svar : tack så mycket ! hah
caroline edman gör mina designer eller dom två sisya jag haft.
haha nja ska kanske prova igen men inte säkert att jag vill
taccck (: kram



använder du deo? i sånna fall vilken ? <3
vore tacksam för ditt svar, tänkte köpa en och är osäker på vilken jag ska välja där i deodjungeln..
puss!
svar : hah vilken fråga, en spray deo nivea.


är det sant att du är smyg natzi?
xoxo
svar : hah nej det är jag verkligen inte


när fick du reda på att tomten är fake ?
svar : är han fake ? :O



http://ellinorrandersson.blogg.se/2010/january/freeedag.html?_tmp=6d2620c710b9ff1fe932136b5fd89c04fee4835a
vart har du köpt tröjan? puss
svar : fick den av pappa köpt i new york


varför har du en sån passion för hamstrar??????????
svar : hahah, för dom e så håriga :)



vilken skola går du i ? kram
svar : söderbymalmsskolan, kram



vart bor du ?
bor du i hus eller lägenhet ?
svar : vendelsö
hus men pappa & lägenhet med mamma



hur träffades du och robin ?
svar : på en fest faktist hah


vem är din bästa vän ? <3
svar  : har ingen direkt bästa vän.


varför är du så snygg?! du måste berätta hur man gör bjuder på en flaska

svar : hahah åh najs, vetefan asså bara blir hah nej men oseriös fråga oseriöst svar











Kommentarer
Postat av: regina

när gick du på fotboll och vilket lag hade du tänkt börja i (om det blir så) :) hah

2010-01-12 @ 21:12:46
URL: http://rgina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0