MYSPYS

¨tråkigt det blivit och blogga just nu.. tyå för jag har lösenord och skriver mest vad jag gör på dagarna
men idag va en data kille och fixa min och systers bärbara vi fick i julklapp som internet sluta funka såhar bara kunna haft min vanliga data , nu äre najs igen :)))
har mest vart med robin dom här dgarna och bara chilla och mysiiigt
igår åkte vi hem til syster i liljeholmen så drog vi till barnensplanet eller va det heter så lekte vi med julia där hah. senare drog syter och medih på bio så då va jag och robin barnvakt.
imorsse drog jag robin syster & julia till liljeholmen centrum som e precis neranför dom och kolla lite oså robin köpa lite och jag köpa en kofta :)
vi kom hem vid typ 5 och vid 7 åkte vi och åt med pappa syster & camilla ;) sen körde pappa hem mig & robin.
vi har kolla paradis hotell duschat och kolla på ngn kille som vill va tjej stackars :(
ligger ialf på och vänta på att första harry potterfilmen ska bli klar så vi kan titta på den.  flera år sist !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0