H3H3

tjaaatjaaa.

nee nu ska jag börja blogga oftaaa har tänkt att skriva men har kryssa sidan direkt haha.
ialf nu ligger ja i sängen och lyssnar på musik och pratar med tjejerna på msn. om både bra och dåligt (?)
nej trrött på att folk e ledsna hela tiden t.om med mig, nej fyfan har tröttna på tårar.. imorgon ska jag träffa robin och prata och allt, behövs verkligen & verkligen prata seriöst. menmen. imorgon ska jag köpa gymkort också fan måste bbörja träna nu har inte träna på 2 år, är faktist lite små taggad !

ialf tänkte berätta lite om mig coola helg ;) i fredags va jag bara hemma med robin och kolla film och möss behövdes faktist länge sen bara han och jag va på en helg. vi somna ändå rätt tidigt det va as skönt efter en jobbig jävla vveckai skolan.
ailf sen på lördagen körde robin och hans mamma hem mig så drog jag hem duschade och fixade mig sen drog jag till linn nillson där det vatjejmiddag , vi hade as kul tycker ialf jag ! sen drog vi hem till cezo på fest och kul :)
sen idag kom robin till mig men det blev helt fel så han drog hem så kolla jag tv och wallander med mamma....








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0