FIKET MED TJEJERNA

idag va ju jag och fika med linn amanda & självklart elin som då fyller år :) riktigt mysigt faktist vi satt & skratta åt både det ena&det andra och prata om verkligen allt möjligt.
senare drog jag hem och packade ihop mitt pick&pack och pappa körde mig till mamma där jag inte vart på ett bra tag nu.. hos mamma väntade våffor gottgott ! så har suttit och kolla familjen annorlunda spårlöst & paradise hotell med mamma & roger(mammas kille). så nu ligger jag i sängen med datan och har faktist på mina glassögon som jag verkligen aldrig har men kände att jag behöve vila ögonen från linnserna ett tag hade så ont i huvudet..



en bild från idag i skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0