BARA FÖR ATT

Hur har året varit för dig? - Både bra & dåligt
Bättre än förra året?  - ne
Någonting du aldrig kommer glömma ? massa
Har du flyttat under året? - nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? säkert

KÄRLEK:
Hur har din kärlek varit under året ? - mest dåligt tror jag om man tänker på allt som har hänt
Har du varit kär? - ja & är fortfarande
Har någon sagt jag älskar dig till dig?- jaa :)
Har du haft ett hemligt förhållande? - hah nej varför ha ?

SORG & HÄMND:

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? - hoppas jag inte
Har  någon i din släkt avlidit? - nej som tur är
Har du slagit någon med knytnäven? - tror
Varit i slagsmål? - slagsmål kan jag inte direkt säga

PERSONLIGT:
Har du gjort någonting du ångrar? - ja
Isåfall vad? - inget jag skriver här
Har du skämt ut dig? - ja
Har du ljugit för en vän? - ja :(
Har du blivit tagen av polisen?  - hah mjo
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - varje dag
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - men nehe


SKOLAN & FRITIDEN.
Vilken skola går du på? - söderbymalmsskolan
Har någon varit elak mot dig i skolan? - jämmmmt :(
Hatar du något/någon på din skola? - haha aa
Har du gjort något framsteg? - tycker jag
Haft alla rätt på ett prov? - haha nej


VÄNSKAP:
Har du träffat nya vänner? - Ja ;)
Har du förlorat någon vän? - förlora vet jag inte men har inte ngn bra kontakt med malin & alicia som förut saknar dom sjukt mkt !...
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - nja säkert
Har du gått bakom ryggen på en vän? - hoppas jag inte
Har du ljugit för en bästavän? - har nog ingen direkt bästavän så nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0