9 SAKER SOM NI VISSTE ELLER INTE VISSTE OM MIG

- jag har alltid velat ha jätte långt hår (inget jävla löshår)

- jag kan inte dricka vatten till mat.

- mitt hus bran ner 2006.

- jag hatar att sova ensam.

- jag e beroende av att ha någon i min närhet jämnt.

- på helgerna är jag helst ute och festar och har kul med vännerna. fast hemma kvällar är skönt!

-  av alla mina vänner är det bara 2 stycken jag kan lita på till 100 % (förutom robin)

- jag skulle aldrig ta min pojkvän helt förre mina vänner. okej att man e mycket med sin pojkvän men inte tar han förre allt allt allt.

- jag hatar att heta andersson i efternamn.


NU SKA JAG SOVA , GOOODNATT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0