DEN HÄR SOMMARN

-Har du druckit tills du spytt? aa

-Sårat någon? ja...tyvärr

-Förlorat en vän? nää tror inte de

-Träffat nya människor? absolut

-Kysst en främling?
haha nnää

-Tagit droger?
aldrig liver herregud de e ju livsfarligt polisen tar ju en gå kärrnån :(:((( akta dej för polisen asoooww

-Haft en sommarflört? klar heheheh

-Gråtit?
ja :(

-Skrattat tills du kissat på dig? aa faktist !!!!!! hahha

-Tältat?
noppppe ...

-Varit vaken en hel natt?  japp

-Solat? inte mycket alls........

Badat? a men inte mycket där heller :(

-Haft ett förhållande? ja :) hih

-Gjort dig riktigt illa? rätt så :(

-Gjort några nya percingar/ tatueringar?
noppp

-Läst en bok? nää inget för mig

-Skickat fel sms med flit? haha asåå va ?

-Suttit vid datan en hel natt?inte en hel.........

-Näckat?  ja haha

-Solat naken? nej men utan överdel

-Fått utegångsförbud?
hah aa hela tiden

-Sagt "jag älskar dig" och menat det? ja

-Sagt "jag älskar dig" och inte menat det? varför då säga de?

-Varit i slagsmål? haha aa

-Pussat någon utav samma kön?  ja jag e ju leebb?

-Pussat någon utav motsatt kön? aldrig fyfan va äckligt

-Sjungit högt på ett berg? inte vad jag minns

-Kysst någon i regnet?
aaaaa de tror jag

-Kysst någon i skogen ? aaaaa de tror jag

-Kysst någon du inte borde? japp

-Tappat rösten? näää

-Varit på festival? noopp

-Gått upp i vikt? som fan


-Gått ner i vikt? aldrig

-Brännt dig?aa...

-Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? bikini

-Varit utomlands? ja:)))))))

-Gjort ett bra köp? ja hihi

-Tagit upp kontakten med en gammal vän? ja :D

-Haft skadeglädje? haha

-Sovit under bar himmel? nääääääää

-Vad kommer du sakna mest?att inte ha något att pass aatt bar gör vafan man vill

-Har du svart ärligt på alla frågor?
kanske inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0