GODNATT

ne nu ska jag ta och borta tänderna ta bort sminket ta bort linnserna och lägga mig i sängen.
imorgon börjar jag halv 9 :( efter skolan vet ja inte va som händer träffa någon/några antar jag.


att gråta så många tårar för dej hjälper inte , det spelar ingen roll du ser inte mina tårar du inte vet inte att ja gråter du bryr dej säkert inte änns, ja orkar inte vet inte vad jag vill vet inte va jag ska göra vet ingenting, ja kan inte gå vidare utan mitt hjärta utan min luft, du e så mycket mer än mitt hjärta och luft,  jag vet vad du vill hoppet för dej kommer alltid finns kvar men ja måste börja innse att livet går vidare , släpp taget & gåvidare. jag måste jag ska .. jag ska försöka. tänker inte kriga för någon som ändå inte vill, allt det här är som att börja läsa en bok när man vet hur den ska sluta.. det jävla onödigt orkar inte , ta mig tillbaka, när det bara va vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0