SÖNDAG

hej sötnosar :)

för typ 45 minuter sen kom jag hem från robin vi har vart hos han hela dagen och bara mysigt och vart och ätit i handen. men nu har jag precis ätit och om ett tag kommer robin.

det blev en rätt kul kväll hemma hos frida igår föresten
jag åkte och mötte emelie och freppan igår så åkte vi till handen där vi köpte dricka oså sen mötte vi upp jonte och alex sen satt typ massa fler på bussen så åkte vi hem till frida oså och va där till typ 1 , 2 ? aa vet inte rikigt va klockan va. sen när vi kom till handen fick jag och robin vänta på bussen i 45 minuter :( sen när vi väl kom hem till honom gjorde vi nudlar sen la vi oss och sov.SÅ MYSIGT !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0