OLYCKA :(

helluu :)
fyfan stackars mig otur imorrse när jag skulle till tåget, tappade min mobil så fick gå hem till robin igen så han fick ringa min mobil och ingen svara förns typ 5 gånger så sa dom att någon hittat den i snön så den låg hos tåggrejern så fick gå dit så va alla tåg en timme försenade :(( så fick ta bussen och i lördags tappade jag min mobil också så gick jag tbx den såå tur jag har :)) ´slutade vid halv 2 så drog jag och simone till handen och köpte cigg så kom malinmus till handen så gick vi runt och kolla nyårskläder osåå. sen drog vi hem till alicia och chilla och träffade vår hamsterjäkel :))) så nu e jag och malin hemma hos mig och ska snart åka till maxi och köpa hårfärg osåå

hände också en liten olycka påvägen hem idag :( inte kuuuuuul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0