NAJS ELLER

DAGENS:

Klädesel:
mjukisar & linne
Humör: trött & rätt seg
Sämsta: kallt ute finns inte så mkt och göra på vintern
Bästa: hemma mys

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny person: jaa :)
Fått ditt hjärta krossat: jaa
Skrattat så att du har börjat gråta: aahaha
Träffat någon som förändrat ditt liv: förändra kan jag inte påstå
Fått reda på att någon har pratat om dig: säg nån som inte har
Pussat någon: varje dag

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat:
vet inte många ialf
Hur många barn vill du ha: ingenaning :O
Har du några husdjur: en hund, två katter och en hamster :D
Vill du ändra ditt namn: aa skulle helst vilja heta gunilla det e asfint :)
Vad gjorde du igår runt midnatt: va hemma hos lukas
Senaste gången du träffade din pappa: `ngr timmar sen
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: jaa
Vad gör dig irriterad just nu: att alla e så tråkiga :(

JUST NU:
Äter du: popcorn

Dricker du: cola
Är du på väg att: kolla vad det står på nästa fråga

DIN FRAMTID:

Vill du ha barn:
ja det tror jag
Vill du gifta dig: kommer jag säkert vilja
Karriär i åtanke: ingen jävla aning


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: läppar eller ögon också inte vet jag

Kramar eller pussar: pussar eller en as bra kram
Kortare eller längre: längre
Yngre eller äldre:
äldre

Romantisk eller spontan: romantisk
Snygg mage eller snygga armar: armar
Känslig eller inte: mittimellan
Ragg eller förhållande:
förhållande eller berorpå ;)


HAR DU NÅGONSIN:

Kysst en främling: hahahah aa

Gjort något sjukt spontant :
jaaa
Tappat glasögon eller linser: jaaa linssser :(
Krossat någons hjärta: mjo
Har någon krossat ditt hjärta: jaaa
Har du blivit arresterad: pinsamt men aa

Dissat någon: yees
Gråtit när någon dött: aa..


TROR DU PÅ:
Dig själv: oftast
Mirakel: nja
Kärlek vid första ögonkastet: kanske inte kärlek men kännslor kanske ?
Gud: jaaa
Tomten: men jaaa vem fan annars kommer på julen ?
Att kyssas på första dejten: ja

KÄRLEK
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: ja klart som fan !

Är du kär just nu? : ja jävligt
Har du någon kille just nu?: nopp
Har du dumpat någon?: aa
Har någon dumpat dej?:
japp

Har du sagt att du gillat någon för skojs skull?: inte vet jag
Vem kramade du senast? :
robii
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej?: dum ihuvuett lr

ÄRLIGHET

Har du bra betyg?: helt okej faktist
Har du fått göra om ett prov någongång?: yeees
Har du fått ett bra resultat på ett prov?:
G+ är det hösta tror jag
Sköter du dej i skolan?: jaaa klart
Har du tuggat tuggummi under skoltid?: nehe ?
Haft mobilen på lektionstid?: hah ja

FAMILJ

Hur många är ni i din familj?: 6
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar?: nopp dom e skillda
Trivs hemma? - helt okej (;

Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen?: haha rymmt vetefan
Har skrikit och slagit din mamma?: slagit vet jag inte rikgtit
Har fått en rejäl utskällning på sistonde?: ne inte vad jag minns
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.?:
haha men ja
Du älskar din familj oavsett vad som händer?:
klart !


FJORTIS

Du sminkar dej varje dag?: nee
Putar med läpparna på kort?: säkert ne ja venne
Tar kort på dina bröst?: haha nej

Använder foundation på läpparna?: blöö nej
Super dej packad varje helg?: varje helg ? nej varje dag
Du har kysst en tjej?: yes
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr?:
ja ofta inte
Ditt hår e knallblont?: jaa som fan

KRIMINALLIETET:

Är det okej att vara kriminell?: neeeeeeeeee =(((
Vill du bli kriminell?: JAAAAA !
Vad är inte okej med att vara kriminell?: inget :)
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem?: ja vad tror du ja jag varje dag när jag ska hem :)

Har du suttit i fängelset?: gör det just nu
Vill du hamna i fängelset?: men jaa vrf trro du annars jag gjort så jag e där

DÅLIGA TIDER

Vart på dåligt humör den senaste tiden?: ja
När grät du senast?: till robinson när dom döda kaniner :(((((((
Du har gråtit över en kille?:
jaaa
Vem bråkade du senast med?: idag med min syster
Du har blivit våldtagen?: dum eller
ÖVRIGT

Motto?: inget
Film? : har ingen direkt favorit
Musikgenre?: olika
Lyssnade senast på?: minns inte
Var det här kul?:  inte direkt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0