INGET LIV

RANDOM:
Sagt nej till samlag? ja
Varit medvetslös? nej
Hånglat med någon riktigt ful? aa tror ja
Hånglat med fler än 75 pers? nej
Hånglat med fler än 10 pers på samma kväll? nopp
Gjort något dumt? hela tiden ;)
Gjort något du verkligen ångrar? jaa...
Blivit full på ett släktkalas? nej det har jag inte
Varit full i skolan? varje dag
Blivit portad ifrån en krog? från alla tyvärr :(
Varit otrogen? nej
Varit nykter på nyårsafton? jaa
Slagit sönder en tv? haha men nej
Önskat att du var av det motsatta könet? kanske ibland
Varit gravid? nej inte än
Fått barn? aa fast jag har inte varit gravid
Överdoserat? gör det just nu ;)
Åkt ambulans? neeeeeee
Gjort något olagligt? aa
Blivit polisanmäld? yess
Slagit ner någon? är inte sånnnnn
Skämts över dina föräldrar? aldriiiiiiiig
Skämst över dig själv? ja :$


SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? jag & robin
Såg dig gråta? robin tror jag
Fick dig att gråta? ........
Du gick på bio med? robin angela & medih
Du var och shoppade med? robin & simone
Skällde på dig? syster

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt jag älskar dig och menat det? ja
Bråkat med din flickvän/pojkvän? ja :(
Vad är du mest rädd för? fullgubbar
Vilka kläder sover du i? vinterjackan
Vart vill du gifta dig? duschen
Vad hatar du verkligen? falska
Varit kär? jaaaaaa :)
Är du ett hälsofreak? palla
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? när jag va liten va jag kär i en kille som jag aldrig hade prata med och va 3 år äldre än mig såå jaa det antar jag
Vill du gifta dig? sen ja
Vill du ha barn? ja såklart
DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? inte vad jag minns
Köpt någonting? jaa
Varit sjuk? förskyld
Sjungit? hela tiden
Velat säga till någon att du älskar den? roooobi
Träffat någon ny? vadå nyyyy
Saknat någon? jaa
Kramat någon? jaa
Kysst någon? jaa
Haft sex? mjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0