23 DECEMBER

känns som söndag känns inte som vi har lov känns inte som det e jul imorgon känns inte som att det här året snart är slut känns som det precis börja.

saknar allt hur det va på ett år sen nu, allt va så bra ! jag alicia & malin va som tajtast vi va liksom i thailand nu och sola bada festade och bara levvvvvvvdelivet vafan, och allt va så jävla bra mellan mig och robin kommer ihåg den den dagen jag skulle åka till thailand hur ledsen båda han och jag va, jag grät ändå från hos till thailand.. vi smsade varje dag och längade efter han som fan. när vi sågs igen när jag kom hem på nyår från thailand fyfan vilken känsla det va det är nog det bästa minutrarna på hela 09 :) allt va så jävla bra  !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0