2009

1. Gjorde du något iår som du aldrig gjort förut?
jaa (:

2. Höll du några av dina nyårslöften?
hade inget

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
haha hoppas jag :)

4. Dog någon som stod dig nära?
nopp

5. Vilka länder besökte du?
thailand typ

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
jaaa 09 skit deppigt !

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
minns inte direkt ngt speciellt

8. Vad var din största framgång 2009?
emhn vet inte , bättre i skolan kanske

9. Största misstaget?
inget jag behöver skriva här

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
sjuk har jag säkert

11. Bästa köpet?
vår hamster !!!!!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
dricka och kläder

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
mina vänner

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
vetefan asså
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ledsnare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
inte vet jag

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
ingenting vafan

18. Hur tillbringade du julen?
i thailand !!!!! :D

19. Blev du kär i år?
nej förrra

20. Favoritprogram på tv?
paradise hotell

21. Bästa boken du läste i år?
i taket lysser sjärnorna

22. Största musikaliska upptäckten?
mig själv
23. Bästa filmen du såg i år?
män som hatar kvinor alla dom 3 filmerna och pojken i randig pyjamas typ
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
as mkt pengar utomlands resa allllllllllt

25. Något du önskade dig men inte fick?
inte vet jag

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
va med robin
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
ja verkligen

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
deppigt hah
29. Vad fick dig att må bra?
jadu vissa vänner

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
peter jideee ha eller han e väl inte kändis direkt

31. Vem saknade du?
det jag och robin hade innan massa skit kom imellan, och mig malin & alicia

32. De bästa nya människorna du träffade?
ja vetefan assåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0