min BARA min

det jobbigaste är att alltid vilja ha dej i min närhet , att alltid känna lägtan efter dej varje sekund jag inte är i din närhet. att känna att jag aldrig vill släppa din närhet, för det finns inget bättre än att få va i din famn och känna kärleken, det har snart vart vi ett år om man inte räknar med lite uppehåll på ngn vecka hitt och dit. du är verkligen det bästa som har hänt mig har aldrig kännt mig så glad och lycklig som jag är med dej. jag kan verkligen säga allt till dej och göra allt med dej. du är både min pojkvän och bästavän. jag älskar dej robin du är min lycka. lämna mig ALDRIG !
26 spetember 2008 det bästa datumet i mitt liv !



första gången vi träffades, åhhhh.sötnos !


Kommentarer
Postat av: chips elin

Snuttisar! (L)

2009-08-20 @ 17:13:42
URL: http://elinhultman.blogg.se/
Postat av: ali g

första gången va ju i skogås hahah :) eller för å va exakt så vare efter garaget hahah :D <3

2009-08-20 @ 18:17:20
Postat av: ellinor

haha juste aa skit samma :)

2009-08-23 @ 17:28:28
URL: http://ellinorrandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0